sjuk

Gick hem tidgare från skolan idag, mådde inte alls bra. Så blev hämtade från skolan idag av en nybliven körkortsdeltagare Sofia, grattis till dig älskling =) Åkte hem skalade snällt potatisen som mamma bad mig, sedan började ja lite med en läxa som vi fick i svenskan, märkte att ja inte kom någon stans så gick ned och åt, sedan ja och lade mig och vila en stund, uhm häärligt med sömn, märker redan att man mår mycket bättre av det då. Gjorde till och med klart läxan, nu är det bara finslipning kvar. Hann till och med att göra en kladdkaka för att unna mig lite.

Nu skall ja zappa med mellan en ny relatity serie sos och ugly betty :)

aja snart dags för att tastya min kladdis:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0