Stan och min andra hemmaplan Kärra

Äntligen hemma skulle man säga =) Har varit i stan större delen av dagen och en tid hemma oss min älskade Sofia Holmberg =) Det var sofia som handlades mest idag, skor, present och annat =) och ja en dricka och en godis bit det var vad ja lade pengar idag, men det är bara bra. Skall spara pengar denna månaden så funderar faktiskt att lägga undan pengar för sparande, väldigt rätt i dessa tider =).

Vi gick med min älskade hildeby med och systern och mamma åsa =) emelie fick  köpt sin klänning till födelsedagsfesten som skall hållas för mamma åsa =) Riktigt fin, men klänningen från bloggen var riktigt het den med =).

För er som undrar kom ja faktiskt hem precis nu, Varit hemma oss Sofia och sedan gick vi och kolla på vårt lag när de spelade mot kungälv . Gick lite tidigare så vet inte riktigt slutresultatet men när jag gick var det faröv till kungälv, Synd tjejer. Vi tar upp det nästa gång =)

Nu är det lite idol tittande sitter dock egentligen och väntar på att ''Fredag hela Veckan '' där ett inslag från blondinbellas födelsedagsfesten från Café Opera . Skall bli intressant eftersom steckarn har varit där och partajat :P haha .. Jag önska att var så''stor''... Men se upp ! haha


Kommentarer
Postat av: Hilda

Asså jag måste nog köpa den klänningen som jag har på min blogg också :) den är ju så fin :)

2008-10-31 @ 23:07:46
URL: http://emmiluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0