Stor städning i mitt rum !


Gud så skönt det är att få städat ibland, få slängt onödigt skit är desto bättre. Rummet känns som nytt och det får plats med mer saker. Egentligen skulle jag vilja slänga det mesta i mitt rum, exempel mina byrolådor med kläder och min tv som jag inte har användt sen vi gick ifrån det anologa nätet, så den har ja verkligen användning för. Sen vill ja slänga den stora hyllan där ja har mina böcker och annat skit. Vill hellre ha en störe garderob där ja får plats med alla mina kläder istället för att ha uppstaplat på en rad som allt gör nu. usch gillar det verkligen inte. Ja vill ha ett öppet rum. Jag vill göra om. Men det får dock väntas med det. Kommer säkert snart flytta hemifrån eller något man vet ju faktiskt inte hur det kommer att gå efter studenten som närmar sig med stormsteg. Kände det igår när jag satt och skrev klart mitt student tal att det faktiskt snart är dags.

Fick även tag på tele 2 kundservice idag med, fick löst alla problem med mitt abonnemang så nu har jag bara CSN erbjudande Tele 2 Comviq SMS speciell där ja bara betalar 39 kr i månaden och skickar 3000 fria sms i månaden och ringer för 99 kr/öre/min till de andra näten och 0 kr/mr för comvip kunderna =). Tycker det var en bra deal. en bindningstid men vafan det är värt det istället som ja att ja hade de innan då ja betalade 99 kr / i månaden ... det var ju mer pengar än vad jag ringde för i månaden så nu tror ja min räkning kommer att ligga under 100 kr vilket kommer att bli PERFEKT. Såå mycket värt. Kolla ni andra på de med, Gå in på CSN-kortet.se och kolla in era erbjudanade ibland finns det faktiskt några bra kapp att göra där faktiskt =)

Men nu skall ja se på gsp avsnittet som ja laddade ner i morse ... så ses om ett tag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0