THE WINNER TAKES IT ALL .... THE LOSER GETS NOTHING!

Jag får skylla på att jag har varit sjuk och därför en sådan förfärlig dålig uppdatering.. Igår hade jag några av sötningarna över för middag och utgång. Middag mer likat än utgång idag kände vi nog alla?.. Bättre får det bli nästan gång, när vi alla har vip på Trädgårdn eller parkan som vi faktiskt till slut hamnade på igår. Parkan och Trädgårn är faktiskt några av de ute ställerna som ja diggar mest ;) bara för att jag har så sjukt bra minnen från dem =), alltid lika lyckat..

boys boys boys på parkan igår aså, säger bara WOW! haha ;)

Men tjejer tack för en lyckad och mysig kväll behövdes verkligen nu när allt har blivit som de har ... Ni gör mig GLAD, ni gör mig till den jag är.

Nu den här blåsig och kalla höst natten tillbringar jag faktisk med min mormor, (päronen är i paris på en romantisk get away ;) ) så fick mormor komma över och passa oss, (mer min bror) haha, men för mig gör det inget stannar gärna hemma idag ändå.. tror ingen skulle vilja spendera sin tid med mig idag, speciellt nu när ja har 'tappat' rösten.. väldigt hes och har svårt att prata.. så förskyldning har blivit bättre men ''sjukdomen'' har spridit sig ner i kroppen.. haha nu är det halsen/rösten som får ta sin stöt. haha Men det skall inte hindra mig ifrån att träna och sånt nästa vecka.

Btw det är ju tusan höstlov nu, vad skall alla göra?, jag vet vad jag skall tillbringa min tid till haha.... PLUGGA PLUGGA och TRÄNA ; TRÄNA och umgås med vänner på kvällarna någon dag =)


(skärp dig nu, ja sa det du frågade, vänd inte de emot mig nu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0