Trumman tyst för alltid.

Något som fick mig falla en lite tår var faktiskt detta besked, av en slump gick ja in på alltomhandboll.nu för att leta efter ett styrkeprogram till min specialsidrottsuppgift men ögat fall på en annan länk.

''trumman är tyst för alltid'' löd det.
Det handlade om RIK största supporter, (han som alltid sitter och trummar på matcherna vet ni?) som hade avlidit och han blev bara 28. Det är hemskt att läsa att en 28 åring hastigt bara sådär kan gå och dö. DÅ förstår man verkligen att det kan hända vem som helst. Det får mig verkligen att leva livet som det vore min sista dag på jorden och uppskatta det som finns.

Nu äntligen förstod ja varför de snackade om att de hade varit en tyst minut i lisebergs hallen senast rik spelade. Det var ju för honom och det var ju han verkligen värd och det är han. Känner han inte personligen, men man vet vem han är och man känner sig beröd i allafall. Vem kommer nu sitta och trumma på matcherna och leva upp stämningen . Ingen kommer ju ta hans plats, men i allafall försöka.

skriver som de gjorde på riks hemsida och alltomhandboll.nu en tanke går till hans familj och vänner.


Kommentarer
Postat av: evelina

hemskt :(

2008-10-28 @ 15:17:07
URL: http://langfan.blogg.se/
Postat av: stina

jag var på den matchen.. och det var väldigt tyst utan någon trumma :/

2008-10-30 @ 21:10:05
URL: http://stinamary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0