Me and my Sex and the city friends

Carrie - eller Grandell ,  haft killar en liten stund här och en liten stund där , men sen har killarna inte fattat vad dom verkligen har gått miste om och bara dragit. Sen efter ett tag har dom ju hört v sig igen så som det är i filmen. Man kan säga att detta är en mycket bra tjej som verkligen förtjänar en riktig dröm prins, men prinsen har inte dykt upp riktigt ännu. Han kommer, jag lova, men man vet bara inte när ;) Kärleken dyker upp när man minst anar det som man brukar säga :) och jag tror faktist att det stämmer !

Samantha - eller Evelina , förälskad ? eller nja kanske inte just i killen men kanske i kärleken. Men vem är väl inte de!? Det är ju precis de som alla tjejer är, man vill ha det där riktigt romantiska men man hittar det aldrig hos en kille. Man prövar sig runt lite här och lite där och sen så neej , han var nog inget för mig ! Men jag lovar att även denna tjej kan fästa sig vid en kille och den dagen kommer såklart att inträffa :) 

Charlotte - eller Emelie , kanske den lite ordentliga. Vill ha ett fast förhållande och kunna känna sig trygg och älskad. Har inte alltid haft det så bra , varit ensam ett tag men till slut hittat sin stora kärlek. Det är där hon är just nu , i ett förhållade med någon hon tycker mycket om. Bryr sig mycket om sina vänner och stöttar dom i deras kärlekstrassel. Kanske lite av en Dr. Phil haha :) !


Miranda - njaa vi vet inte riktigt ännu men det kommer :) snart ! 

För er som känner oss, så förstår ni hur jäkla klockrent det är egentligen. Allt passar så bra. Sen att Samantha är den som ska beskriva mig är la sådär bra egentligen. Men jag gör inte ens hälften av hälfen av alla hon gör !
Just nu disskuteras det flitigt om vem som ska ta sista platsen och vi har våra kandidater. Även en klockren som Mr.Big (inte den som nämndes innan, den är bara en nalle som man kan söka tröst hos). Den här ska vara som den riktiga, och jag har en grym kandidat.


Det här läste jag på mina vänners blogg alldelse nyss och visst stämmer det så jävla bra. Och jag som Carrie klockrent är ju till och med lika snygg som henne och samma stil '''nooooot'' I wish ja hade hennes kläder och skor och var a big move star =) men den vänskap som har bildats mellan oss är sex and the city stil rakt igenom. KLOCKRENT..


Hellu, my name is Carrie AKA Grandell

Kommentarer
Postat av: Emmiluttan

Hello Carrie :) How are you today ? ;)

2008-10-30 @ 20:39:10
URL: http://emmiluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0