Sofia & Tecknad Sofia

Det blev att jag stannade hemma idag från skolan, jag pallade verkligen inte resa mig ur sängen imorse , så det ända jag orkade göra var att rulla mig åt sidan ta upp datan och sjukanmäla mig.. Jag hatar att vara sjuk, ja hatar att inte vara i skolan, hatar att missa träningar, får ett sådant sjukt dåligt samvete.. mot alla, men vad skall man egenligen göra när man är sjuk?  Lika bra att bli frisk innan man smittar någon annan, orka med någon epedmi i laget eller i skolan, lär ju inte bli roligt..

men idag på min sjukdag har jag fått gjort klart min grafisk kommunikations uppgift i allafall, ni skall snart få se resultatet, men ni får verkligen lova att inte skratta :P.. Får se vad jag hinner med senare under dagen, hade velat börja med min hemtenta i FE A men hittar så klart inte mitt papper och då är det lite svårt att börja, men den skall inte in förren nästa vecka så det är väl ganska lugnt ändå =).. btw det är lov snart  =).  Fast det innebär, plugg, plugg och sov... men vi är ändå lediga.

Men snart skall ja se mina favos program, OTH, GSP, THE HILLS.. cya!


ÄR DET LIKT ? om man bort ser lockarna och sminket (ögonskuggan) ..


Kommentarer
Postat av: Silla

Du är så duktig gumman (L) :)

2008-10-21 @ 18:46:16
URL: http://sillaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

nice work honey!

2008-10-21 @ 19:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0