HANDBOLL&FREDRIK/FOTBOLL (L)

Kunde denna söndag bli något bättre? Vakna i tid idag i allafall runt elva gå frukost sedan ner till hallen för att se bror spela. (btw första gången ja var i T-hallen sen jag slutade i juni) lite skrämmande men träffade inte på någon i allafall och tur de.. men över till matchen. Patrik spelade mot rik och de vann med några bollar. Dock hände det en sak som fick mig bli jäävligt förbannad. Patrik hade en liten tvist men från RIK, han hade tydligen sagt - res dig upp din lila fjant , och visst ja hade med blivit lite arg men hade det tagit de med en klack spark men det gjorde tydligen inte han utan han verkligen satsar för att drämma bollen rakt i huvudet på min bror och ja för mig var det droppen, skrek som en idiot hade lust att springa ut på plan och smälla till honom och fråga vad det är för fel med honom.. men fick stoppa mig i sista sekunden.. istället kom systern i mig fram igen och gick ner till bror min som var arg och ledsen och tröstade honom istället och sa- att den där killen är en idiot och han har ngt fel i skallen eller något.. De där var riktigt syskon kärlek när man ställer upp och tröstar.. typ första gången. Aja matchen var slut och de vann med några bollar som jag sa.

Mormor körde mig till krysset där jag väntade på min buss som skulle ta mig till stan. Skulle möta upp Fredrik för att ta några glass innan matchen, det blev gotebar där alla ifk.are hänger innan match haha.. riktigt mysigt, prat och skratt, gillar den där fredrik. Matchen var kanon bra för övrigt vinst med 5-2 efter otroliga fina mål från ifks sida.. haha men det kanske absolut bästa var efter matchen..

Fick syn på min gamla arbetskamrat Jönsson.. går emot honom upp i trappan, han är en lång jävla så ja sa..

- är jag är en sådan nobody för dig nu så du inte längre ser mig ? ;)
- Men heeeej älskling och en stor bambse kram ..

alltid roligt att få träffa på er urban och jönsson två nötskal;)

men det ABSOLUT BÄSTA VAR att jag var en meter ifrån Robin Söder, OMG vad snygg han var.. låt han bli min haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0