Aj Aj Aj, friidrott tar allt på krafterna

Update, är redo för en trevlig utgång med min kära klasskamrat Louise :) Buss går om några minuter, får se vad kvällen tar sig, vi skall i allafall börja på chez och invänta andra folk =), kanske blir det hel kväll på chez eller dans på något ställe, helst hoppas ja på båda, riktigt länge sedan ja dansa nu :P:)

Skolan gick bra, väldigt kort bara en lektion Grafiks, sen snabb luncha, go soppa med ett gott bröd till, plus till bamban som hade glutenfritt bröd med:) Tackar..

Efter skolan var det dags för sista övningskörslektionen som är förbetalt, det gick bra, fick med mig en extra passagerar en som håller på att utbilda sig till handledare, allt gick bra, hoppas hon inte var allt för nervös att få åka med mig, men hon sa inget utan mer berömnde mig ;) Tack...

Men nu 20 minuter kvar tills bussen går och jag skall gå med högklackat till bussen och det är en bit att gå idag eftersom jag skall ta 21.an borta vid högstensgatan och ja bor på änghagen, och med högklackat tar det en tid. max tio minuter men i vanligt fall bara en en 5-6 minuters gång ;)...


BTW; AJ MIN KROPP VÄRKER FRÅN DEN ROLIGA MEN KRÄVANDE FRIIDROTTEN IGÅR PLUS TRÄNING:( ahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0