Avesta weeekend

Heej, snart läggdags för min del en väldigt lååång men rolig dag framför mig:)
Först övningskörlektion med bil skolan sen till centralen möta upp älsklingarna evelina och emelie för en snabb frukost på expressohouse, sen möta upp laget vid ''där man kolla tågtiderna'' som att det inte finns tusen sådana. Vi vi skall åka till avesta och spela handboll och ha allmänt roligt.. Jag ser framemot det i allafall, även fast ja vet att ja missar mycket roligheter hemma:/, men man kan inte alltid vara med på allt har inte..


Idag skulle jag egenligen städat men det blev aldrig så, handbollen och handlandet och packningen tog allt för lång tid. får städa när jag kommer hem på söndag istället, om vi nu kommer hem i någorlunda tidigt:), annars måndag..

Men allesammans får ha en bra helg, för mig kommer ni inte höra något av förren på söndag kväll om jag orkar skriva då!

' You know you love me' 
     - xoxo S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0