C ya

Förlåt, verkligen inte orkat eller hunnit att uppdatera under det senaste dagarna. Haft mycket att göra helt enkelt ni får ha förståelse för det allesammans, skolan, kompisar och events går före bloggen ;). I går var ja på björn, måns, soran och özz det bästa på länge, en helt grym födelsedagspresent i allafall. Tack dady + familjen.

Idag vart det skola+ idrott + träning så är ganska möörr i kroppen nu, vi hade fystester med idrotten och det gick bra men kan ärligt säga att ja inte gav allt, vill förbättra mig till nästa och det vet jag att ja gör. haha

Idag var det lööning oxå AND THANK U GOD, älskar att få pengar och det är välförskänta pengar eller hur malin ? så som vi har slitit för de.. nu längtar ja faktiskt till nästa sommar då man får jobba och få ännu mer pengar:) så man kan resa och göra vad man vill:)

Inköpte skor idag med, ett par skit snygga converse:) (stavning) hihi
 
Men nu hör ja faktisk magen knorra och ge sig ifrån hungriga läten så kanske bästa att ta sin natta mat. C-ya

xoxo - jag vet att ni älskar mig S.

Kommentarer
Postat av: nattis

natta mat? sötnos, natt mat säger man ;) <3

2008-09-26 @ 10:42:13
URL: http://ndahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0