HATAR TISDAGAR!

Ja nu var det tisdag igen och jag HATAR det.. den längsta och jobbigaste dagen borde i skolan och träning, hur pallar ja egentligen? Jag tror att hela min skol längde har tisdagar var jobbigaste, alltid den längsta dagen och dagen där alla de jobbiga ämnerna samlas? Varför just tisdag, då ja absolut inte har någon energi i huvudtaget? Menmen får helt enkelt leva med det, har bara en och halv termin kvar i skolan innan jag slipper jobbiga tisdagar!

På ett sätt är ja nöjd med min början av tisdagen, provet gick bra, skrivit klart träningsdagboken (inlämning idag) och snart skall ja käka lunch och sedan gå på företags ws och få lite hjälp:)

usch, fick faktiskt kalla kårar när jag åkte förbi olycksplatsen imorse, fick en känlsa av att något kommer att hända igen, men tack och lov inget hände!

Kommer dock aldrig se den platsen på samma sätt som innan, kommer alltid tänka på vad som hände just där, samma sak tänker ja varje gång jag åker förbi den trafikstoppljus platsen där vi blev påkörda alltid kommer den tänken och händelsen finnas där... patent i huvudet och tänken...

men usch nog snackat, nu är klockan 11 och det är dags för lunch känner ja =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0