LÅÅÅNG SKOLDAG!

Sitter i skolan slutade egentligen för ca fyra timmar sedan man vi skall ha elevrådfoto och klassfoto idag så det är bara att stanna kvar i skolan och invänta detta härliga och minnesvärda ögonblick;), haha kanske bra att ja stannade kvar i skolan, har i stort sätt fått gjort klart alla mina läxor som skall vara inlämnat, (oj bra påminde mig själv nu om att skicka in min sista läxa, vänta en sekund ),

tack för att ni stannade kvar;), som sagt slutar runt 4 idag för den himlans fotoögonblicket, så får bara stanna här och vänta all by myself, hoppas verkligen mina klasskompisar kommer snart:)

Idag skall ja bowla med johan, silla, malin och någon simon och en till kille och jag, vi skall till strike och spela, hoppas på vinst:), Sen frågade carro mig om utgång och det tackar jag aldrig nej till så skall nog bege mig till chez sen efter bowlingen och bege mig till att dansa och umgås med sötningen carro:) hoppas de andra vill haka på med?


Men nu skall ja faktiskt bege mig av och fixa mig inför det första skolfoto med elevrådet! bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0