Mååååndag

Härlig start på måndag med sovmorgon till halv tio, mumma på det! Väl när kom till skolan fick ja syn på mina älskade 91.or sprang genast och hälsade, sen fick ja förfrågan att vara med och fota för reklambroscheren i skolan så då tack jag ja, måste vissa upp mig det sista året på skolan nu haha;). Så missade faktiskt halva basgruppen men det gjorde inte så mycket, sen lunch och ph och sen första riktiga lektionen för dagen FE B, en snabb föreläsning blev de.

Snabbt hem, lagade mat och bytte snabbt om till träningskläder och begav mig till träningen, den gick aa piss någon som motsäger mig? tror inte någon riktigt var på topp idag, får bli ändring på det tills morgonsdagen träning, det är faktiskt serieprimär på fredag och sm i helgen sååå vi måste vara på topp tjejor:) SKÄRPNING

Nu har ja ätit duschat och läst alla bloggarna för dagen, nu skall ja faktiskt sova är helt slut och tidig morgon !

btw, ett sms kan ''make the day''


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0