mysig onsdag

En helt underbar onsdag blev det:) Dagen började så klart med skolan slutade runt tolv och då gick jag till min hilda och åt på hennes skola, gjorde en fuling, mycket gott var det :), vi åkte sedan snabbt hem till henne, hon packade om väskan sen begav vi hos tillbaka mot stan igen för att möta upp evelina vid ifk shopen, vi skulle så klart kolla på ifk kläder. jag köpte en ur mysig hood tröja för bara 300 kr, ingetting för en sådan underbar härlig tröja av de bästa märket.

efter inköpt gick vi mot kungsport och togen snabb fika, sedan hem till evelina, fixa hennes tvätt sen till willys och inhandlade middag, det blev tacos, urgott tänk att vi kan laga så bra tjejer =) mycket prat med:) runt sju begav hilda (emelie) och jag till buss hållplatsen för att åka hem och se idol. Hann precis hem och under idol hann jag göra klart min läxa som jag även snart skall skicka in med... (tur att jag skrev om läxan annars hade jag glömt av att skicka in). Nu ser ja på heros och bloggar. skall lägga mig snart tror ja, kanske äta något snabbt igen?!

Imorgon är det skola och träning och packning inför avesta i helgen.

btw har kommit på hur bra min bros data är egentligen så mycket bättre än min skoldata, fan vad jag skall önska mig en ny bärdata i studentpresent, gärna än som man kan se tv med. Är det någon som vet om man kan kolla på tv på en bärbardata så som man kan göra med en vanlig stationär `? meddela mig då:)

nu dags att skicka in FE uppg.

Hejsvejs !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0