So What?

Ojoj, två dagar sen sist, vad händer? Kom hem från stockholm tidigt på måndag morgon 03.00 för att vara exakt, nådigt trött var ja, så bestämde mig redan på kvällen att jag skulle skippa första lektionen det var helt enkelt inte värt det, hade inte fått något gjort hade antagligen bara somnat på skolbänken och fått en utskällning för de? Så jag stannade hemma och sov istället och mycket härlgt var det. Gick upp efter 9, duschade, åt och satte mig på bussen till skolan. Hade bas, ph och sedan företag. lektionerna gick bra.  Och på mitt ph fick jag en förfrågan att bli klassens representant för elevrådet, jag tackade jag, men vilkoret att ja får hoppa av om jag inte hinner med.

Det var ingen i klassen som ville det när jolo frågade så då sa han aja, får väl bästa eller välja ut själv då. Jag ser det som att jag är jolos favo elev, ( SKÄMT OCH SIDO), han ser nog mig som mest ansvarsfull haha.. fast favo elev låter bättre;).

Stockholm var trevligt som vanligt, älskar den staden:)

Igår var det sista derbyt på ullevi och blev tvyärr ingen vinst för älskade ifk, istället fick gais sin första derby vinst på 16 år. grattis till dem. det tog 16 år för er!

JUST NU
sitter jag och bloggar då förstås, men har även lååååång rast, slutar inte fören halv 5 idag direkt hemma, för att äta sova och sen träning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0