Tar skolan aldrig slut?

Fortfarande i skolan folk, tisdag min längsta dag eller?, nu ljög ja onsdagar skall vara min längsta dag men ibland har vi inte specialidrott och då har vi ingen lektion, slutar runt 1 då:), hoppas att jag gör det imorgon för då skall ja åka hem duscha, sova och städa och ta det allmänt lugnt, tror ja skall hinna plugga klart med, har svenskan och företagekonomi kvar att göra:) Har precis haft svenska och det var ett kort seminarium vi hade, fick knappt sagt något men tur är väl det, ingen hit för mig det där med att prata högt inför andra:), blir lätt nervös och tappar tråden:) NU står min klass samlad på våning fyra där vi skall ha lektion med så klart företagekonomi A, sen direkt efter är det min sista lektion Engelska C.

Är dock lite ledsen eftersom Fredrik frågade om jag ville hänga med till kamratgården förut och jävla skola kommer ivägen, tänk hade säkert fått se robin och alla andra snygga ifkare det finns, älska ifk, bästa laget, och de snyggaste färgerna har dem:)

Men dagens går till en snäll etta som lånade ut ett usb till mig, så ja äntligen kunde föra över gossip, oth och nya 90210, tack, vem du nu är och tack Louise som hade de underbara filerna:D

Kommentarer
Postat av: Josefin

hahah han frågade mig med för han behövde en kamera. jävla skola säger jag med!!

2008-09-10 @ 14:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0