tibro weekend

Skola i en timma sen lunch, sen blev det en fika med Johan. Vi gick till café vanilj . Sen tog vi faktiskt en vända på stan, hans affärer, själv hade man redan kollar stan några dagar innan så hade inte riktigt något behov av att gå där inne och trängas så det blev , t-12, concreate(stavning), och hollywood, helt nya affärer för mig eftersom jag inte är så riktigt insatt i skatestilen. Efter några timmar på stan var det dags för mig och johan att återvända hem, han skulle upp till värnamo och jobba igen och ja skulle hemma och göra mig ordning inför serieprimären idag mot hisingen, bestämde snabbt att ja har samma kläder som ja hade i skolan, åt räckmackor med familjen sen dags att möta frida nere vid busshållplatsen för att sedan bege oss till kärra, vi körde dit på mindre än kvart, nooo trafic how awsome :D Möte evelina och gick till candy och sen tog vi platser i hallen..

Och vilken match en riktig  bra match och tempo var på topp och de nya conceptet med glassverandan lockade verkligen publik, en fullsatt lillekärrshallen var det 19.21 då det var match start... klart bäst idag var vår helt egna Martina Larsson, hon sänkte hisingen idag, och hela mitt älskade kärra lag gjorde en helt fantastiks bra match... kämpade och stod i för fulla muggar:)

Imorgon är det jsm med juniorerna vi skall till tibro så får se om ja har med mig data eller något. en natt så kanske inte så troligt vi är ju hemma runt sex imorgon så det är ju ganska lugnt egentligen:)

Men sova nu se klart numbers först, men hinner säkert blogga innan ja åker men återstår att se:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0