Tired and in pain

Förlåt för väldigt sen update, men har inte haft tid. Varit i skolan, vart på träning och fått massage, tack så mycket katarina:). Kunde hunnit att blogga efter träningen men valde att ha ett lite marathon med att se Greek istället, en härlig och ny rolig serie som i vanligt fall går på kanal 5 på söndagar, men har fixat så ja har hela season 1 hemma så ser där istället=). kan inte fatta hur sjukt många serier jag följer egentligen... Har ni några ni följer?

Har inte så mycket att berätta just nu faktiskt, är mega trött och så. Men en sak baara, var det någon mer än ja som var sjukt irreterad i skolan idag, det minst lilla kunde får mig att skicka ut en kaxig kommentar och va allmänt ''arg''. Vet att det inte bara var ja idag, tror de flesta i klassen hade vaknat upp på fel sidan sängen idag, bäättre lycka imorgon!, det får vi verkligen hoppas på!

Men nu skall ja upp om ja sisådär 7 timmar så får ta min skönthets sömn nu:)

Glömnde nämna något igår. Sjukt bra jobbat i helgen tjejor, och sjukt bra spelat igår mot önnered att ligga under så i halvlek och komma tillbaka det är riktigt stort, är så stolt över mitt lag, trivs så underbart bra med alla er(L). BIG LOVE TO YOU ALL

Kommentarer
Postat av: Nattis

JAG SAKNAR DIG MIN ÄLSKADE BÄSTA VÄN <3

2008-09-15 @ 23:40:22
URL: http://ndahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0