Träningsläger på hemma plan!

Hej, vaknade för någon knappt timma sedan. Är nu ombytt och redo för kärras träningsläger på hemma plan! Igår var en riktigt mysig och trevlig fredas kväll på chez, får allt göras om :) Idag blir det utgång med sötisarna Sofia Och Maria =) vi skall till trädgårdn och fira vad som helst:P.. Kanske får se en skymt av Johan som fyller 20 imorgon :) Gratulationer är han allt värd ..

förövrigt skall ja aldrig mer tugga tuggimi två gånger på samma dag bet ja mig själv i kinden och ont var bara för namnet vade det gjorde...

btw, när skall ja hinna med och göra min läxor ? Hoppas verkligen att ja hinner göra klart det på söndag, speciellt svenskan.... tror till och med att jag har några företagsekonomi läxor som skall in? Blandar ihop allt, a-b kursen, loggboken hjälper mig inte nån stans, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0