Skolan

Sitter i ett liten bås i skolan och väntar på att emelie skall sluta skolan så vi kan åka intill stan och leta presenter och vårkläder=). Har bara haft en lektion idag, företagsekonomi b vi hade prov gick sådär för mig blandade ihop allt så får en chans att göra om det.. företag är inte min starka sida precis men jag kämpar på i allafall, ett g bli bra för mig!

Jag skall lämna bloggen så snabbt som möjligt, vill få gjort lite på mitt specialidrotts uppdrag, men har svårt att komma igång som ni märker haha.. vi skall skriva om ens sportkrav profil och har svårt att hitta en sådan..
någon som vet vart men kan hitta en kravprofil för handboll?

Parallet sitter jag lyssnar/tittar på twilight igen haha, fjärde gången haha.. jag älskar att sitta och bara lyssna behöver inte se, ett tips jag skriver som bäst när en film spelas i bakgrunden.. hihi

så måste övergå till mitt skrivande nu.. det känns som om att jag kan börja skriva nu ! hihi

vi hörs senare efter stan!

Peace and love!


Kommentarer
Postat av: Anonym

kravprofil har jaför mig man hittar på svenska handbollsförbundets hemdisa, eller så kan du fråga ngn tränare?

vi hade också de, (i 1an ;)

2009-04-02 @ 18:53:02
URL: http://negermia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0