peace and love

Älskling lämnade mig precis efter ha varit hos mig sen tidigt imorse då han överraskade med att dyka upp och somnade brevid mig, han kom direkt efter hans tidnings runda och jag hade nog själv sovit i kanske två timmar:) Han var mycket duktig idag, han snarkade inte något så jag fick sova ut:) men skall ända ta en powernap innan jobbet. Jag gör alltid de så jag vet att jag är utvilad:) (köpt med mig lite fredas godis så jag kan toppa socker nivån ifall jag skulle bli alldelse för trött)

Har försökt att bli frisk i denna under veckan och jag mår mycket bättre idag, äntligen nu får man träna på söndag något jag har längtat efter:)

Men det var den lilla updaten ni kunde få från mig nu.
Peace and loove my friends

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0