Saknar en stadig inkomst ;)

Jag saknar mitt sommar jobb, vill tillbaka till v.tab.

- Jag saknar arkbrotten ;)
- Jag saknar att jag blev grym på brunspetsar
- Att maskinen gör så att jag får arkbrott ca 7 gången på en kväll ;)
- Att vi slog rekordet på minst körda tidningar på en kväll (13 674) antal körda  ;P
- Att åka runt på körbanan och leta rullar
-Att malin kommer åkandes på en rulle som tidigt som jag lyssnar på titanic, samtidigit som hon står som de gör i filmen, som jag skrattade ;)
- Saknar '' de coola'' grabbarna på jobbet

Saknar att ha en stadig inkomst! haha

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag var som sagt i danmark och vi tränade och spelade match, det gick bra för mig i helgen och handboll är lika roligt som alltid. Mina tjejer är dem bästa, dock saknar jag min bff.


Kommentarer
Postat av: Hilda

saknar dig min älskade BFF <3

2009-08-25 @ 22:27:33
URL: http://maybetwins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0