Snabb uppdatering

Jag har varit ledig från jobb i snart en vecka och jag saknar det faktiskt tror det eller ej, fast hur man inte saknar mina arbetskamrater! Ni gjorde livet/jobbet på V-tab så mycket roligare mer er där. Jag har typ stängt ut mig från världen denna veckan, jag har bara spenderat tid oss baby, finns faktiskt en anledning. Han lämnar mig i två veckor för att åka till halmstad för att ta sin intensiv kurs så okej det är för en bra anledning att lämna mig, men gör aldrig om det:(;) Tur kommer han hem snabbt under helgen för att spela någon träningscup i angered:) Då får man träffa han en snabbis i allafall=). Fast bra att han åker oxå så vi får tid att sakna varandra mer med:) (såå halmstads folk, rör inte min man, han är MIN)

Men åter till något intressant som jobb igen:)
Från och med söndag och framtill den 28 är jag en tidningsutdelare hihi, de trodde jag aldrig men i två veckor kommer jag nog att klara det och lite extra pengar, sen blir det ''vila'' tills man hittar ett hel tids jobb, fast ärligt så hoppas jag på att man får en öppning på v-tab igen, men annars får de bli tills sommaren igen :)

Men nu till helgen blir det danmark med laget! YEEAH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0