Jag bara skoja det här är min dag!

Dagen började med en riktigt härlig och go sovmorgon till klockan 10 gick upp åt mig en macka låg och kollade på tv och sedan bestämde ja mig för att göra mig lite lunch eftersom jag skulle ha en tre timmars lång lektion senare, är nog bästa att ladda upp med energi. Vid kvart över ett var det dags för mig att ta bilen till backaplan och parkera för att sedan ta bussen över till stan och sedan vidare till skolan. Märkte dock hade ja hade lite tidsnöd och var ganska stressad och uppe i varv.. Och inte visste jag att onsdag den 18 feb 09 skulle bli en lyckodag, ja går samma väg som ja alltid gör när är tvungen att åka kommunalt till skolan, går förbi samma dahls varje dag och varje dag kollar ja in och kollar på vilka människor som befinner sig i café, men idag skulle ja nog få en mindre chock när ja tittade..

Ja går kollar in och ja tror det tar flera sekunder innan ja uppfattar om vem som sitter där inne? Ja kollade in och vände blicken tillbaka igen och samma visa igen, jag kan inte ha fel, de måste vara han, de där guldlockarna går inte att ta miste om, där var han BJÖRN GUSTAFSON, the man of my dreams so of speak! Attans att ja redan var försenad och stressad då kanske ja hade tänkt klart och vänt på klackarna och gått in och friat och hånglat upp honom som vissa sa att jag skulle göra, men ja tänkte inte klart, mannen som har fått hela svenska folket att älska honom sitter på vårt lilla cafe precis vid skolan, vad gör han här ute mitt ingetting, eller vad göra han ingemanslandet?

Oh ångrar så skrarpt att man inte tog kort och sånt, fan såg ju ganska skapad ut idag, var i mitt esse så att säga ;) haha


Försökte få tag på min älskling hilda eftersom ja vet att hon är ett stort fan såsom ja men någon satt på lektion, så skickade ett mass sms till alla närmaste..  Fick alla möjliga svar tillbaka.. Väl inne på skolan och lektion hängde huvudet inte riktigt med, tror inte ja fick gjort något vettigt.


Kommentarer
Postat av: Hildeby

Haha du är för söt gumman :) !

Nästa gång du ser honom får du lova att du går in och hånglar upp honom och har ringen beredd :) !

Jag höll på att svimma när jag fick ditt sms hun (L) fatta att typ han som är så snygg satt just där :) haha !

2009-02-18 @ 19:14:48
URL: http://emmiluttan.blogg.se/
Postat av: Anonym

ALLTSÅ MY MAN!! älskar honom!!!

2009-02-18 @ 19:46:05
Postat av: Anonym

ALLTSÅ MY MAN!! älskar honom!!! / holmberg

2009-02-18 @ 19:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0