Love Story



Hemma efter träningen och jag är helt slut, ja pratar nog för alla när jag säger det, mackan körde slut på oss efter ''inneträningen''.. men härligt känns det efter men man har ändå väldigt ont ;) , men man får springa eller träna bort det imorgon, vi slapp i allafall springa ute, väljer hellre fys inne än att springa ute i alf, de är en sak som är säker.. Idag kommer även min favo lilsis till huvudstaden, härligt att få se ia igen, plus förhoppningsvis har hon med sig min nyinköpta tshirt som ja bad eller frågade henne att köpa =) Tack så mycket, ia och familjen Hildeby - Andersson  (L)
Imorgon är det skola, får se om jag orkar men måste väl ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0