Match och vi är taggade eller hur tjejer?

Idag är det match och jag är taggad till tusen, match mot kungälv och i  kungälv så vi skall åka om en halvtimme sen är det dags för match, eller aa samling och försnack uppvärmning sen match så klart. Har faktiskt inte gjort något idag typ, hade bara en lektion och den var frivilig idag och ja valde att arbeta hemma istället, vaknade elva och duschade och åt till slut satt ja i bilen och mötte upp evelina istan, vi köpte present till vickan som fyller 20 på lördag, snabbt och effektiv, var hemma efter en timma igen, bra. har ätit middag och efterrätt, så jag är tankad och klar. Ryggen mår mycket bättre idag knappt ont, eller i vissa lägen men igår var de crousel men nu mycket bättre tack för de , de är ju match idag och jag skall vara minst lika bra som förra matchen om inte bättre, de gäller bara att gå in med rätt inställning!



De här kallar ja inställning dock några år sedan men min spelstil har inte ändrats. För er som inte vet så fångade ja bollen och spelade ut till kanten som gjorde mål! Konstig kanske ni tycker eftersom ni ser att ja ''ligger efter'' men ja tog den och aa fick ett mål! haha ja älskar att slänga mig. but thats just me!


Kommentarer
Postat av: Hildeby

Lycka till på matchen gumman <3

2009-02-04 @ 19:51:55
URL: http://emmiluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0