Min boring söndag

Sett klart på beck nu och gud vad jag älskar beck filmerna kan kolla på dom hur många gånger som helst. Har blivit en lugn dag, inte fått så mycket sömn under helgen, men de är bara mig själv jag kan skylla på. Åkte och solade och gymmade idag istället för att träna, om jag uppfattade micke rätt i lördas så var det okej?! vi får hoppas på det i allafall, vi i farmen hade ju match i lördas och a-laget var lite lediga så de var inte mer än rätt att de skulle träna lite hårdare de behöver ju det ;) , nej skämt och sido, vi alla behöver träna mycket hårdare, vi skall ju upp i elitserien och där kan man inte vara liten och klen inte.

Min söndag har faktiskt inte varit roligare än så här, sol, gym , tv och beck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0