Skola

Jag skall snart åka till skolan börjar om ca 40 minuter eller så, skall ha en lektion i 45 minuter sen slutar jag. Skall åka till backaplan en snabbis efter skolan för att kolla på kjolen och så om den har kommit in, jag hoppas verkligen för jag vill ha min perfekta rödakjol! Det är match ikväll igen, fast med jlaget idag uppe i uddevalla så det är väl lite tråkigt dock men de skall bli roligt att få spela igen =) De andra har träning medans jag och evelina får spela match, dock missar ja maten efter träningen jag som alltid ser framemot tordags träningar då vi får mat, får väl ta med mig lite eget snack efter matchen =)

Jag ser fortfarande på greys har hunnit se ett avsnitt innan skolan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0