Typiskt!

Vi spelade matchen men vi vann inte matchen utan vi spelade bara av den, så var det idag det kan inte alltid funka. Vissa visade framfötterna mer än andra och vissa klarade inte pressen men man kan inte vara på topp hela tiden. . Sitter åter framför datan och serie greys anatomy och små gråter lite för mig själv ibland. Jag är alltid så känslig när jag har fastna för en serie som man nu har fullt i ca två dagar i streck så jag är helt insatt haha, någon annan som känner så ibland? Carro, gråter inte du ibland nu när du är så inne i oc igen, kommer håg vissa avsnitt var riktigt jobbiga att se, eller så är det bara jag som är så himla känslig av mig. haha ..


Men skall dra mig nu, skall se ännu mer greys haha, inne på säsong tre nu av fem =).


På lördag smäller det, för då fyller vickan 20 =)

Kommentarer
Postat av: LAJNEN

hehe joo men har inte kommit riktigt så långt ännu, då när det blir riktigt djupa avsnitt! Men det kommer, var så säker!

2009-02-05 @ 15:29:17
URL: http://caarroliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0