uppe med tuppen

Idag var man uppe med tuppen, klockan 9 befann sig halva laget i lillekärrshallen redo för att spela en träningsmatch mot boden, ett duktigt och snabbt spelande handbollslag. Vi vann tillslut med 30-27 eller något om ja inte minns fel. Fick in fyra/fem mål ett av dem straff, börjar att gilla göra straffmål nu faktiskt, de är något ja aldrig kunnat göra innan, då satte ja väl en av fem av de möjligheterna ja fick och det var inte ofta, men nu sätter ja fyra av fem typ och de är riktigt bra, har kommit på att de är riktigt svårt att läsa mig gällande straffar för jag sätter aldrig min första straff på samma ställe. Ett plus till mig, haha. Har ju inte riktigt uppdaterat på några dagar men inte mycket har hänt, förutom att mia tog körkort i torsdags och a.laget vann matchen igår och för just nu leder serien. Spelade match med juniorerna och gjorde tio mål utav 4 var straff mål, den sista straffen var till och med ett lobbmål, haha . De positiva utav min tio mål var att alla skott kom utefrån inte ett ända var genombrotts mål, något som jag alltid brukar göra, där är de faktiskt inte så svårt att läsa mig ;). Men de blir väl ändring på det med, för ja kan faktiskt skjuta ute ifrån även fast jag är liten ;)

Idag är det inte vilken dag som helst utan det är faktiskt vickans 20 års dag så ett jätte stort grattis, de skall firas idag skall jag lova!
 

En gammal bild från aflickstiden, någon som saknar ?
på bilden, sofia malin nettan eddie och bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0