Helgen som gick

Kollade nyss på statstiken och även fast ja inte har bloggat sen i torsdag så är det en stadig kurva på ynka 20 läsare haha, inte precis blondinbella, kenza style på det men de gör mig verkligen inget, vill hellre bli känd för min andra hemsida i stället, för ni har väl hjälpt mig att sprida min hemsida www.glutenkoll.se ? Gör de annars länka överallt! Imorgon kommer två nya artiklar in. Värt att läsa om ni vill veta vart man kan äta ute i fall man är gluten, just nu finns alla resturanger och bageri ute (imorgon) tog en jävla tid att skriva skall ja säga er! haha . 

Inte gjort så mycket i helgen .

Fredag
Mådde inte så jätte bra så skippade lektionen som var vid 14 och de var min ända. Mådde bättre frammåt eftermiddagen igen och åkte intill stan med wislander en stund, vi fick köpte lite saker, kjol, tröja allt på gina som vanligt billigt och bra, man kan hålla sin budget i alla fall. Haha på kvällen var de förfest hos grygge och de var en del nygamla ansikten och ansikten man ser varje dag, en trevlig kväll, skratt, dans och chill sedan på victoria med fredrik och hans två vänner! en helt bra fredagkväll!

Lördag
Var tvungen att gå upp tidigt ja och mamma skulle kolla på balklänningar och de kändes som vi testade varenda klänning och hittade två alternativ, vi skall ut nästa vecka oxå fast då skall även mormor med =) Vid två tiden var det match för a.laget och den ville ja se så vi åkte dit, de losade dock och aa matchen är redan glömd.

Lördag kvällen spenderades i linne hos en viss Fredrik Janlind, <3 vi gick och köpte tre påsar chips och en cheezebollar haha och allt var upp ätit. Vi såg mesta mästarna och massa goa youtubes klipp och sedan såg vi på Johan Glans turne i helsingsborg. Fan aldrig skrattat så mycket, men var även övertrött kanske därför, men sjukt roligt ändå, johan är så där små söt och knasig och rolig så man bara vill se och höra mer typ! Men tack fredrik för en urmysig lördagkväll!

Söndag
vaknade oerhört tidigt igen men de var väl bäst det, åt frukost låg och kollade på greys första säsong avklarade och nu inne på andra haha, älskar att se serier, (har så klart redan sett alla grey avsnitt men vill se igen) framåt tolv gjorde ja korv med bröd och åt min lunch, morfar kom besök oxå riktigt roligt att få se honom igen, saknar och älskar dig fruktansvärt mycket, fan de är ändå jobbigt att se greys och hela tiden förknippa och börja tänka på dig varje gång greys mamma sägs och näms. Vi fikade med semlor och sedan mer avsnitt innan ja hämtade frida och körde till samlingen. Match mot aränes och vi förlorade men vi har aldrig kämpat så här mycket och vi spelade grymt bra men bollen var på deras sida idag och de vann rättvist. Dock gick de riktigt bra för mig idag, gjorde 9 mål var tre st  var straffmål och straffmål är väldigt ovanligt för mig men idag satt ja alla tre. Var nog nästan hundra procentliga haha , riktigt roligt att få spela idag. Bra att vi i allafall fick två poäng på annat håll idag, vi får tacka kungälv som vann idag mot hisingen, tack!

Men beck får avluta min helg,. Vi ses igen på måndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0