090216

Nej nej, nu var det dagar sen ja uppdaterade igen, förlåt. Inte för att jag tror så många bryr sig om jag bloggar eller inte, för de flesta vet vad jag gör på dagarna i allafall. Men det har varit sportlov och till min stora förvåning så gjorde ja typ inget mer än att bara sova och ta de rejält lugnt och bara vila upp mig, inte för att ja känner mig så speciellt utvilad eller pigg för att börja i skolan igen, så vet inte hur mycket de där sportlovet hjälpte egentligen, lite men de var då fan inte mycket. De var sportlov och fick ja någon sport ut övad? Ja självklart handbollsträningarna kommer man inte undan så enkelt må ja säga. Tränade mån, tis och tors och match lörd och tränings söndag igen, och självklart är det träning idag igen så schemat ser ut som de samma!

Idag fixad ja och lotta balbiljetterna, fick tryckte 120 st och fick bara betala 79 kr ganska billigt tycker ja, tråkigt nog upptäckte ja ett fel eller en miss från min sida? ett stavfel och ja som kollade så noga innan, fan. Men vi/jag får ta de misstaget, de är ganska litet och när man tänker efter så märker man de knappt, ja som har suttit och kollat på den där designen ett bra tag märkte de ju inte förren självklart när hela produkten var klart! Partner blev patner, men som sagt a minor misstake, anyone can do it.. stavde säkert inte rätt på denna engelska menningen heller men de skit ja i haha..  tkr bara att de är synd att man alltid skall upptäcka fel när redan är försent.

Imorgon tisdag är ja ledig för vår engelska c lektion är inställd, min enda för dagen förövrigt. Tack och lov att den var inställd hade inte pallat med engelska med läraren vi har nu .. han/hon är snäll och så men hon är verkligen inte pedagosik, något som vi skulle behöva ha i engelskan, hade lätt för engelska innan man har tappat allt nu, känner ingen motivation, till att ens klara kursen. Mitt mål är vg men ligger på ett svagt g nu liksom och ja skall verkligen inte ligga där, så dålig på engelska är ja faktiskt inte. Men inför morgonen dagen har jag i allafall ett mål, skall börja och försöka göra klar engelska uppgiften i eng c, ja måste.. skriva minst en sida på hemtentan i fek b och ha fått gjort 5 t arbete med mitt projektarbete just nu har ja bara arbetat i 19 timmar sammanlagt och man skall i slutändan minst ha jobbar över 90, känner dock att de kommer ja nog att göra endå sen när projektrapport skrivningen kommer, den kommer ta tid med all rättning och sånt . Sola skall ja definitivt hinna med att göra oxå, måste få någon slags lyft idagen och sedan på kvällen blir det träning igen. Fast vet inte om ja kan träna så himla mkt denna veckan har så fruktansvärt ont i min rygg nu, vissa rörelser är crusul för mig, måste fan söka upp min läkare igen! kan inte gå så här längre, ja som inte på väldigt lång tid haft problem med min rygg och nu kommer de tillbaka? NEEJ!

Fan jobbigt och säkert ett väldigt svår läst inlägg med säkert ingen struktur what so ever, men de får bli så idag!

EN glad sak var att idag fick ja hem min kjol som ja beställde för inte mindre än en vecka sedan! den skall användas till våren =)

Kommentarer
Postat av: FridaBj :)

Hörde att någon sprang på en viss kille på ett cafe idag :O ;) ?

2009-02-18 @ 18:24:19
URL: http://fridabjorkroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0