Vart FAN är du!


Sometimes a godbye is a second chance, i do really hope so.


Inte en bra dag ida heller, vet inte riktigt vad som är med mig denna veckan, vi har ju sportlov, är fortfarande irriterad och arg idag, mest för att en person som är väldigt nära mig inte pratar eller hör av sig, försökt få tag på dig ett bra tag men inget svar, tydligen lovat tre personer din tid idag, och en fick den ;). Men snälla hör av dig, skulle få behöva prata med någon eller speciellt med dig, har inte hört din röst på över en vecka och lite mer nu, hallå typ de länsta uppehållet någonsin haha, men ja efterlyser dig, fredrik Jandlin. haha kanske du om någon kan få mig på bättre humör?!

Kommentarer
Postat av: Hildeby

Jag utmanar dig :D

2009-02-11 @ 21:10:24
URL: http://emmiluttan.blogg.se/
Postat av: Hildeby

Jag utmanar dig :)

2009-02-11 @ 21:11:25
URL: http://emmiluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0