A big Step

Vilken dag det har varit ganska mycket upp och ner för mig idag. Började med att jag var skit trött på morgonen även fast jag lade mig tidigt, i skolan hade jag som sagt bara en lektion tog bilen intill stan och för första gången parkerade jag själv i ett större parkeringshus. Gick alldelse utmärkt.. strosade runt på stan men skinnjackan var slut i storlek 36 så det fick blev min 38 som jag har haft i en vecka eller något, visst den är lite för stor men det är nog inte någon som kommer att märka det så speciellt mycket . Efter en stund ringde Hilda och berättade att även hon hade slutat för dagen så betalade parkeringen och åkte för att hämta henne, vi stannade en stund oss henne i lägenheten innan det var dags för att bege sig till heden där det var matlagning på gång, var dock väldigt passiv där, satt istället framför datan och sökte på lägenheter eftersom jag och hilda har bestämt oss för att flytta ihop ifall vi hittar en bra hyreslägenhet, så dags att söka lite jobb och få lite extra cash igen =) Vi hittade en vi gillade och klickade för att fylla i en intresseanmällan, en tre i eriksberg för ett lagom pris i hyra, det blir ju billigare eftersom vi är två =) plus att vi båda är gluten så det kommer att bli perfekt haha, ser framemot ifall det nu skulle gå eller om ja nu ens skulle få för mig föräldrar som skulle tycka det vore vara konstigt eller så eftersom ja inte har en fast inkomst eller något men skall ta mig i kragen och fixa ett nu, även fast jag har skola och handboll som kommer ivägen men isåfall få handbollen komma i efterhand min framtid är viktigare.

Vi lämnade heden runt fem och vi landade hemma oss hilda igen och vi var strax igång med att färga mitt hår igen, mer slinger ville jag ha och det fick jag, är nöjd men ändå inte.. får vänja mig helt enkelt.. skall bli roligt att se hur länge ja bibehåller denna hår färg brukar dock tröttna ganska snabbt, men så är det.. speciellt när mitt hår är så tråkigt..

Det känns att man börjar bli vuxen, speciellt när man börjar tänka på att flytta hem ifrån.

Oj höll på att glömma, fick ett riktigt glädjande sms från Evelina där hon berättade att en av hennes gamla klasskamrat hade använt sig av min hemsida när de skulle skriva gluten idag, så den sprids och sitt syfte med hemsidan gör sitt. Blev riktigt glad faktiskt. Skall nu ta mig i kragen och riktigt få igång sidan, mer inlägg och sånt kommer allt eftersom, titta in och du kanske får se något nytt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0