Back home again

Tillbaka från linköpning där vi spelade JSM i helgen, riktigt skoj må jag säga och klart gör gruppsegern och vidare spel i finalsteg det mycket bättre. Fick sisådär med speltid i helgen kanske men det kanske var bäst med tanke på näsan, orka få en smäll till och vara borta längre liksom? Vet faktiskt inte vad som har hänt med min näsa ännu, men skall kolla upp det på onsdag då jag är ledig från all idrott, låter inte det som en braa idé?

Egentligen skulle jag har suttit på en lektion nu, men vaknade upp med en välbekant smärta i magen och visste redan då det var dags att sjukanmäla sig och knarka smärtstillande och sedan vänta tills det har slutat värka och sedan åka till skolan, har nu väntat en timme och äntligen smärtfri, så har bara missat en lektion och visst det var svenskan en viktig lektion men hade inte ens klarat mig en sekund i skolan med den smärtan, det finns inget värre. lika bra att vänta ut det och sedan bege sig när man har smärtstillande i kroppen liksom. Så nu skall ja bege mig igen..


Kommentarer
Postat av: Anonym

stackars dig hjärtat!

lycka till me näsan din :=)

2009-01-12 @ 16:16:28
URL: http://negermia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0