Engelska C

Booring , jag älskade engelska förut men nu är det så tråkigt att jag vill bara somna och drömma mig bort till usa där man pratar riktig engelska, för mig funkar inte engelskan längre, tror jag lär mig mer på att se på mina serier än en engelska lektion. Läraren är snäll och rolig och allt men engelskan tycker inte jag är något vidare bra.  Men jag får leva med det tills vidare, men lektionerna är inte något vidare intressant ... man har lust att stanna hemma och istället  .. men kan inte göra det.

Idag har jag två lektioner till Fek B och IDH, vi skall bowla med idrotten idag, skall bli riktigt roligt, må bästa Kvinna/man vinna =) .

Träning ikväll igen, får se hur taggad jag är... ser nog mer framemot handbolls matchen ikväll då sverige möter kroatien, det är gruppfinal och sverige har vunnit alla matcher änså länge så vi får hoppas på en vinst till, så blir det bättre i mellanrundan =)

man får väl , försöka koncentrera mig på engelskan nu. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0