= ) =) =) =)

Snart påväg till min älskade hilda, honkis är redan där vi skall ha en myskväll och se handboll. Har inte gjort så himla mycket idag faktiskt sovit till halv elva, sett veronica mars och sedan stack man till träningen. Har fastnat totalt får Veronica Mars serien faller ganska enkelt för crimeserie .. så är skit sur att skolan börjar nu eftersom hela säsong ett går på 2.an nu.. jävla skola.. det får mig faktiskt att verkligen skippa skolan bara för att se serien låter lite patetiskt men haha.. eller till media markt och köpa alla säsongerna kanske?

Kan någon försöka påminna mig senare i kväll att inte glömma bort att betala in pengarna till klassresan som kommer i april? haha ...

Men nu skall ja faktiskt dra.. vill spendera så mycket tid med mina älsklingar(L)

Kommentarer
Postat av: Hilda

Tack för en mysig kväll hjärtat :) <3

2009-01-07 @ 00:31:07
URL: http://emmiluttan.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0