Har ni aldrig känt som att näsan är lika stor som en potatis?

Det är exakt vad jag känner nu, min näsa känns som en stor jävla potatis. Den värker och ser lite svullen ut, (tur inte mer än så).. jag har ont ända ut i tänderna förövrigt, men evelina sa att det var normalt och att det skulle gå över om några dagar så får lita på henne.. Jag hoppas verkligen att inget är brutit men smällar man får ta men spelar ju ända handboll va!.

Till helgen är det äntligen sm igen och steg 4. Skall bli riktigt roligt att spela sm igen och komma ivägen för en stund och vara en hel helg med laget, finns verkligen inget bättre. Får träffa alla favoriter på samma gång och samtidigt spela min favoritsport, am loving every second about it.

Nu när jag tusan hungrig igen, har börjat äta som en galning nu på sistonde, bra och dåligt.. beroende på om det är nyttig eller onyttig mat jag trycker i mig, annars är det riktigt bra att jag äter igen.. behöver verkligen 'äta upp mig och bli starkare och bygga ännu mer muskler!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0