Helt meningslöst!

Det var helt onödigt att ens åka till bas idag, vi var tillslut sex st och helt ovärt, men vi fick reda på att vi skall åka på en klassresa i allafall vilket på ett sätt glädjer mer och ett sätt inte eftersom jag har själv lagt ut 2300 men det kommer vara det sista vi gör med klassen eller av dem som skall med och så skall vi ändå till scottland och dit vill ja faktiskt, ser ändå framemot det .. =) 

Funderar på att äta lite frukost och sedan gå och lägga mig igen, var skit trött imorse även fast jag somnade runt elva ... först skall jag fixa så att jag har ngt att se på senare i kväll eller framemot förmiddagen iallafall, alla vet va ja tänker på va? GOSSIP GIRL  och OTH såå klart=). Vi har sen träning ikväll oxå ser dock inte framemot den så mycket, gillar inte riktigt tisdagsträningarna då när den är så lång och att vi slutar så sen 21.. haha kansk inte sen men för mig är det de.. gillar när vi har de tidiga träningarna då man riktigt hinner varva ner efteråt och ta det lugnt.. man hinner inte riktigt det på tisdagarna =) 

men nu blir det frukost, magen kurrar . 

Kommentarer
Postat av: Anonym

såg din gluten hemsida, fan va bra idé älskling

2009-01-20 @ 10:31:25
URL: http://negermia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0