Ny design, thanks caarrro(L)

Jag är tillbaka och en ny design på bloggen kanske skall få mig mer inspirad till att blogga varje dag ;) design hjälp vill ja ger ett extra stort tack till carro som hjälpte mig, den kodnörden som hon är ;). Har bestämt mig att jag skall lära mig allt det med=) så får börja plugga på det senare =). Idag har jag varit ledig och inte gjort så mycket har mer sett veronica mars season 3 som jag är inne på nu, så på en helvecka har jag hunnit att se tre seasons och det är minst 20 avsnitt per säsong=) Snart kommer mamma hem och då kmr äntligen nybakat bröd och bullar =) så måste snart gå ner och hjälpa henne. Vi skall även till ikea och inköpa ngt nytt till huset om hon sa rätt =)

men tror jag hörde henne nu, vi hörs senare (L)

Återigen taaaaack sötingen CARRO(L)

Kommentarer
Postat av: carrii

ingenfara snuttis :) bara kul

2009-01-16 @ 15:25:15
URL: http://caarroliten.blogg.se/
Postat av: Melayan

Hej du fröken. Du råkade adda mig ( tydligen ) och gav mig dina inloggningsuppgifter hit. Jag är ingen badboy eller så, så jag förstör ingenting för dig, men se till att ändra ditt lösenord ifall jag skulle bli det =) Och om du vill ha lite designtips kan du spana in min sida och säga vad du tycker... =) Det är du nästan skyldig mig för min otroliga vänlighet och ärlighet =) Todiloo (Be more careful in the future)

2009-01-16 @ 16:25:38
URL: http://melayan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0