projektarbete och handboll, en oslagen kombination?

Yes sverige vann emot sydkorea idag och oj oj vilken match det var kunde den vara mer spännande och intrigfull? Vilka domare det var på planen, var det någon annan mer än jag som tyckte det var helt värdelösa? Imorgon väntas en ny match men så klart har vi träning, lyssna på radion under träningstid vore något tycker jag, är någon annan på? Förövrigt så har jag pluggat större delen av dagen, eller kanske inte så jätte mycket plugg utan det var mer konkret arbete såsom ta kort och fixa hemsidan som nu är up and running as we speak! fast den har varit det ett tag har bara var väldigt släpp med att fixa och börja med att lägga ut inlägg och sånt men nu är det fixat oxå och jag skall verkligen ta mitt projektarbete på allvar. Är det någon som vet hur man kan få sin sida stor och att folk skall få höra om det? det är ju inte så roligt att skriva om ngt och lägga ned tid om ingen ser någon förutom mina trognafans som vänner och lärare och klasskamrater typ.. Hjälp någon? Vill ni vara villiga och sprida min adress vidare det skulle verkligen hjälpa!


www.glutenkoll.se är ip adressen och hemsidan, siså mina fans och läsare sprid



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0