Release Me

Bloggandet började ju bra har redan missat en dag sedan comebacken men så får det bli. Vad har Sofia gjort idag kanske vissa undrar? Idag har Sofia legat i sin säng fram till klockan 3 då det var dags för lunch. Liggandes i min säng har jag sjungt sing star och uppnått superstar nivå på det flesta låtarna =), jag har även hunnit med en film eller två. Klockan slog halv 5 och det var dags för mig att snabbt byta om till träningskläder och åka till kärra för att träna vårt första pass av träningslägret, nu återstår tre till plus en match och vinterlägret är över och förhoppningsvis tränar vi bättre än vad vi gjorde idag, fast ärligt så dåliga var vi inte idag, visst några fel missade passningar i början men resten av träningen gick faktiskt bra. Dock märktes det att ja har varit sjuk, konditionen var verkligen inte på topp och skotten satt inte där dem skulle, det fick tess allt känna på när ett skott råka hamna rakt imorgon, fast hon är ju målvakt så hon borde vara van och medveten om att skotten kan hamna lite fel ibland, men förlåt, du fick ett litet bollmärke där ett tag men förhoppningsvis är det borta nu =)

Efter träningen blev det att åka till sportlife för att hämta ut gymkortet som vi så snällt har blivit sponsrade(stavning) av. Sedan åkte ja vidare och lämnade av evelina vid korsvägen och åkte sedan vidare hem i blixtfart var hungrig och ville snabbt byta om till några rena och härliga myskläder=) lagade mat och hämtade så klart framför tv. Smsade lite med folk och velade runt. Efter dodgeball blev det wii spelande med mamsen och papsen dock förlorade ja båda gångerna så efter det tyckte ja inte det var så roligt längre, gick upp och hamnade här, och nu sitter jag och skriver ett blogginlägg, mitt andra för 2009. I bakgrunden spelas agnes låt release me om och om igen, har Sofia hittat en ny favo låt ? Tror faktiskt att Sofia har gjort det.

Oj har blev det mycket skrivande i tredjeperson och förstaperson menmen..

Nu skall i allafall logga ut för att försöka hinna med mina 8 timmars skönhet sömn så ja kan träna rumpan av mig imorgon!.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0