Religionkunskap B

Första lektionen för dagen och religionkunskaps stor på schemat, har två lektioner idag och ett ph samtal, vilket påminner mig om att jag har inte skrivit i den ännu, måste göras efter lektionen.. Har en svenska c redovisning idag med lite lätt nervös, mest för att jag ogillar redovisningar.

Religionkunskaps verkar inte så tråkigt som det låter, för vad jag kommer ihåg av A kursen så var det döds tråkigt även fast vi hade jimi, liten saknad där faktiskt, han var så sjukt bra lärare och rolig.

Mitt nya schema för vår terminen

Alla ljusblå pass är ws och inte obligatoriska, så de mer färgade är mina lektioner, har svårt att bestämma mig om jag gillar schemat eller inte, mycket hålltimmar men få lektioner (9st lektioner) haha.. men de är mitt schema.. typ ledig tisdagar för att förväntar er inte mig på basgrupp, den ända lektionen på tisdagen.. nej tack, jag tar frånvaro någon gång .. har ju bil så egentligen gör det inte så mycket men det är grejen att gå upp skit tidigt för en typ kvarts lektion och sen åka igen känns bara onödigt..  menmen det återstår att se . haha

mer bloggande senare under dagen =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Och jag saknar dig!

Förlåt att jag varit dålig på att höra av mig, så mk me jobb o körkort nu dom senaste veckorna. ses ihelgen?<3

2009-01-19 @ 16:06:52
Postat av: josefin

slappa schemat! :o

2009-01-23 @ 23:49:52
URL: http://metrobloggen.se/josefejn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0