tisdag - Ledighet

Ingen skola för mig idag och riktigt skönt faktiskt . Få vila fullt ut, sov till tio, gick upp käkade frukost och lade mig sen framför tv och här har jag väl legat hela dagen. Sett film och serier.. Imorgon har ja en lektion eller två men en väldigt lång hålltimma emellan så skall åka hem emellan och så, hinner fan vila där emellan med , ywah.. älskar typ mitt nya schema egentligen. fast ändå inte.. haha .. 
 

kolla in hemsidan senare ikväll så ligger ett eller två ny inlägg ute.. så fort pappa har rätt stavat och kollat texterna kommer de ut =)


Nu skall jag se fortsättningen 3 ibs .

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja de ska bli kul gumman :)

2009-01-28 @ 08:55:57
URL: http://negermia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0