Torsdag

Haft elevrådsmöte imorse och engelska har jag hunnit med och en kvarts lunch klämde ja in mitt i allt. Sitter förövrigt på min sista lektion nu företag b, vi har föreläsning om svensk näringsliv, en skritlig inlämning har vi fått i ämnet, något ja förhoppningsvis skall börja med någon gång nästa vecka. Skall till doktorn om någon timma oxå, min sista kontroll på östra innan min ''mapp'' går vidare till vuxen läkaren på sahlgrenska sen, haha.. så sista gången ja besöker ''barnsjukhuset''. 


SKall dra om fem och de är riktigt skönt missar bara en kvart på lektionen och så viktiga saker går vi inte igenom nu heller, som sanna sa, vi får ju alltid ut ppt ändå så man missar inte så mycket om man inte hänger med alla gånger.. fast jag kan göra två saker samtidigt lyssna och skriva och så de är ändå ganska lugnt.

Träning idag med, mat och efterrätt har jag hört ? Fast kan tagit fel på dagen? Är det verkligen någon som fyller år idag?haha Tror faktiskt ja måste ha tagit fel på dagen ;) haha ... ;);););););)


Kommentarer
Postat av: Hildeby

Nemen jag tror du hat tagit helt rätt haha :) ! Det var nog jag som fyllde år :) !

Så blev de ju glass också :)

2009-01-30 @ 22:15:12
URL: http://emmiluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0