Trött sofia.

En trött sofia skall gå och lägga sig nu, skola imorgon och jag ser sådär ifram emot det haha, det är fredag och jag är egenligen van med en lektion på 45 och sedan slut för dagen men nu är det i stället en 45 min lektions på morgonen (09.20 förövrigt) och sedan rast tills 14.20 och slutar ca tre så ser ju vill egentligen inte men jag är väl så himla illa tvungen.. i allafall första lektionen .. får se hur jag gör med andra, skall i allafall ta bilen in och sedan efter första åka hem igen och sova tills nästa lektion ..

Tror nästan att jag har bestämt mig igen för att färga om det, resultatet blev inte riktigt som väntat eller så har ja inte vant mig.. blir det omfärgning så blir det till helgen i allafall och då är ja illa tvungen att ta hjälp av en röd nyans färg och för att håret inte skall se grönt ut för det är ju verkligen inte snyggt i allafall.

´BTW, VILL HA LÄGENHET OCH JOBB SÅ JA KAN LÄMNA SKITEN HÄR HEMMA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0