Tv programmen rullar på som vanligt

Dödligt vapen spelas på trean och lets dance avslutades precis på 4.an då det var dags för den tradionella 22 nyheterna. Mamma kom hem med bröd och det var hur mycket som helst, 1180 fick hon betala för ca 40 bra 20 bullar och några korvbröd? Skulle ni vilja jämföra vad ni skulle ha fått betala för erat bröd jag hade gissat på under 500 undra om inte ännu mindre som 200 typ. snacka om sjukt, hur fan skall jag klara mig när jag skall flytta? hjälp får vi matallergistudenter några bidrag för sådant eller? känns som om man kommer att lägga hela sin fjutiga lön på gluten produkter, hallå så onödigt va. Någon mer som håller med mig ?


Fan blev faktiskt lite sur över det nu.. bra motivation till matchen imorgon, och btw vm för handboll börjar imorgon, herrarna skall spela och såklart är man bankade framför tv klockan 18.00 ! 

Jag säger hej nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0