nytt år nya chanser och nya möjligheter!

Jag är tillbaka efter ganska långt uppehåll från bloggen men kände jag behövde komma ifrån, från allt som heter skrivande och tänkande på vad man skall skriva om. Jag har ju ändå mitt sista jullov nu och varför skall jag behöva anstränga mig när jag kommer att göra det i några långa månader till innan det är dags för den efterlängtade studenten. där så alla är klart välkomna att komma på min mottagning.

Jag vet inte riktigt om ni vill veta vad jag har gjort underlovet och vad ja fick i julklapp kanske några som vill veta?

Jul firades i allafall hemma med mina underbara mor och farfärldrar fick de vanliga pengar, kläder och smycken!
några dagar efter jul var det dags för att sätta sig i en hall och vara funktionär för norden cup 2008 jag satt i 8 timmar och tvingade med min min lagkamrat evelina som satt med mig i 4 timmar i allafall tack hjärtat (L)

Sen tog ja det bara lugnt vara med kompisar och shoppade, eller shoppade och shoppade jag köpte smink och en sminkväska det var ja fick tag på ''rean'' som inte var rea för mig.. men man kan inte få allt!

Och igår var det dags för sista dagen för 2008, för mig kändes det ganska konstigt mycket har hänt under året och det har gått jävligt snabbt så idag när det är den 1 jan 2009 känns det konstigt. Nog om det 2009 kommer bli ett bättre år, förhoppningsvis utan något jävla tjafs och bråk, utan några mag och sjukbesvär och framförallt inga killproblem nog med det. Nu skall ja köra ett race och do my own thing .

Tänkte sammafatta mitt år i ett senare inlägg, för nu skall ja fortsätta städa för första gången för i år!

seeya bitches !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0