Handboll, BIO

Vart och sett handboll vi vann med 46-26, bra jobbat tjejer! Fick lämna efter tio in i andra eftersom jag och raringen björk skulle se bio, bröllopsduellen. En riktigt mysig och må bra film. Tack för en mysig kväll emelie, love u. Jag har knappt gjort något idag och jag är skit trött, vad är egentligen med mig? Är det för att pappa varit sjuk hela veckan och att han har smittat mig eller är jag allmän trött igen? eller har jag ätit ngt som jag inte tål? Får i såfall skärpa mig och läsa mer på etiketerna och vara mer nogrann, man kan bli lätt slapp efter ett tag när man har varit glutenintolerans ett bra tag.. speciellt godis är lätt att glömma bort att kolla och godis äter ja min del av.

Har färgat håret idag och det blev bra, trivis mer nu än vad jag gjorde innan, skulle nog aldrig ha färgat mer slingor det var bra första gången men ja ville ha mer och aa de gick inte som tänkt . Men nu funkar det haha.. 

Imorgon har jag match och ett ganska spexat schema ändå, handboll , handboll och vänner och skjuts..  

återigen, vill flytta men inte lämna skiten som jag skrev igår, vill flytta för att bli mer självständig och komma ifrån lite .. haha.. men men I'm bored now så skall fortsätta se boston legal ..

BTW MIN ÄLSKADE MARIA SJÖGREN '' AKA VÄRLDENS BÄSTA MIA'' Klarade sin teori idag och jag är riktigt stolt och glad för hennes skull =)


Kommentarer
Postat av: aka världens bästa mia

tack så mkt gullunge

mia saknar sin fia

är det emelie björk i önnered du umgås med?

2009-01-24 @ 16:35:49
URL: http://negermia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0